Back to Course
ტექნოლოგიური მეწარმეობა [ნიმუში]
Back to Course
მთავარი
ჩვენ შესახებ
სიახლეები
კურსები
ცენტრები
პარტნიორები
მხარდაჭერა
შესვლა
დარეგისტრირდით!
კურსის შესახებ
Announcements
Forum
#1 - საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
Page
სამეწარმეო უნარები
Page
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Page
Toolkit 1
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
Page
#2 - მეთოდოლოგიები
მეთოდოლოგიები
Page
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
Page
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Page
Toolkit მე-2
Page
#3 - ინოვაციის 4 ლინზა
ინოვაციის 4 ლინზა
Page
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Page
Toolkit 3
Page
#4 - ტრენდების ფორკასტინგი
ტრენდების ფორკასტინგი
Page
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Page
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
Page
#5 - მომავლის ხედვა
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
Page
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
Page
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
Page
4P ვორქშოფი
Page
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
Page
#6 - გადაწყვეტილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
Page
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
Page
#7 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.1
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
Page
ქცევის მეცნიერება
Page
#8 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.2
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
Page
#9 - მომხმარებლის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
Page
გამოცდილების ტიპები
Page
#10 - ინოვაციის ათვისება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
Page
მე-10 კვირა
Page
#11 - იდეაცია
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
სავარჯიშო A
Page
სავარჯიშო B
Page
ყველაზე უარესი იდეა
Page
მრგვალი რობინი
Page
იდეების განვითარების ტექნიკები
Page
Course Navigation
კურსის შესახებ
Announcements
Forum
#1 - საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
Page
სამეწარმეო უნარები
Page
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Page
Toolkit 1
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
Page
#2 - მეთოდოლოგიები
მეთოდოლოგიები
Page
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
Page
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Page
Toolkit მე-2
Page
#3 - ინოვაციის 4 ლინზა
ინოვაციის 4 ლინზა
Page
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Page
Toolkit 3
Page
#4 - ტრენდების ფორკასტინგი
ტრენდების ფორკასტინგი
Page
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Page
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
Page
#5 - მომავლის ხედვა
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
Page
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
Page
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
Page
4P ვორქშოფი
Page
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
Page
#6 - გადაწყვეტილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
Page
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
Page
#7 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.1
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
Page
ქცევის მეცნიერება
Page
#8 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.2
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
Page
#9 - მომხმარებლის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
Page
გამოცდილების ტიპები
Page
#10 - ინოვაციის ათვისება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
Page
მე-10 კვირა
Page
#11 - იდეაცია
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
სავარჯიშო A
Page
სავარჯიშო B
Page
ყველაზე უარესი იდეა
Page
მრგვალი რობინი
Page
იდეების განვითარების ტექნიკები
Page
გადადი მთავარ შინაარსზე
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
ბოლო ცვლილება: Wednesday, June 30 2021, 10:12 AM
◄ ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
გადახტი შემდეგზე...
გადახტი შემდეგზე...
Announcements
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
სამეწარმეო უნარები
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Toolkit 1
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
მეთოდოლოგიები
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Toolkit მე-2
ინოვაციის 4 ლინზა
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Toolkit 3
ტრენდების ფორკასტინგი
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
4P ვორქშოფი
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
ქცევის მეცნიერება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
გამოცდილების ტიპები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
მე-10 კვირა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
სავარჯიშო A
სავარჯიშო B
ყველაზე უარესი იდეა
მრგვალი რობინი
იდეების განვითარების ტექნიკები
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება ►
Copyright © 2021 Tech Clubs. All Rights Reserved.