კურსის შესახებ
სასწავლო კურსის მიზნები და ამოცანები: კურსის მიზანია მოსწავლეებს გააცნოს 3D მოდელირების ძირითადი პრინციპები და მახასიათებლები, გამოუმუშაოს დამოუკიდებლად რთული მოდელების, 3D პრინტერის, ანიმაციის, თამაშებისა და სხვა თანამედროვე, აქტუალური მიმართულებებისათვის პროექტების შემუშვების უნარი.
სასწავლო კურსის შესწავლის წინაპირობები: წინაპირობა არ აქვს (დამწყებებისთვის)
სწავლების ფორმატი (სწავლების მეთოდი): სალექციო მეცადინეობა (თეორიული მასალის გაცნობა); პრაქტიკული მეცადინეობა
შენიშვნა: კურსისთვის საჭიროა გამართული ლეპტოპი ან კომპიუტერი, სადაც შესაძლებელი იქნება პროგრამა Fusion 360-ში მუშაობა (ტექნიკური მახასიათებლების შესახებ ინფორმაცია იხილეთ აქ: https://autode.sk/3g6KpM2
ძირითადი თემები:
სამგანზომილებიანი გრაფიკის მიმოხილვა
საწყისი ობიექტების შექმნა
კომპონენტების დაკავშირება
სკეჩინგი
3D მოდელირება
სკულპტინგი
ძირითადი ფორმების და რთული ობიექტების შექმნა
ანიმაცია
რენდერი
რეალისტური მატერიალების შექმნა
ტიპოლოგია
3D პრინტერისთვის დიზაინის გამზადება
3D მოდელირების ფაილის ფორმატები
3D მოდელირების საბაზისო კურსის განმავლობაში:
მოსწავლეები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია სამგანზომილებიან გრაფიკაში სამუშაოდ. მოსწავლეები შეისწავლიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს. თითოეულ შეხვედრაზე მიღებული პრაქტიკული გამოცდილება დაეხმარება მათ გაიმყარონ ცოდნა 3D პროექტების შექმნაში და წაახალისებს საკუთარი პროეტების და იდეების განხორციელბის დაწყებაში. კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები შეძლებენ იმუშაონ 3D არტისტის პოზიციაზე, როგორც საქართველოში, ისე მის საზღვრებს გარეთ.
კურსის დასრულების შემდეგ მონაწილეებს ეცოდინებათ:
Fusion 360-ის ინტერფეისის ძირითადი მახასიათებლების განსაზღვრა;
ახალი ობიექტებისა და კომპონენტების შექმნა პარამეტრული მყარი მოდელების და თავისუფალი ფორმის ობიექტების გამოყენებით;
ობიექტების ნახაზების შექმნა და ანოტაციების გაანალიზება;
სცენის მოდელირება და რეალისტური რენდერი;
3D პრინტისთვის საჭირო ფაილების ფორმატირება;