ტიპოგრაფია / იკონოგრაფია / განლაგება და ბადეები / ფერთა პალიტრა / კომპონენტები

ტიპოგრაფია

თქვენი სტილის სახელმძღვანელოს ტიპოგრაფიის განყოფილებამ უნდა განსაზღვროს:


არჩეული შრიფტი, რომელიც გამოიყენება მთელ თქვენს პროდუქტში 

შრიფტის ზომისა და წონების მრავალფეროვნება სათაურების იერარქიის არტიკულაციისთვის 

დამატებითი ტიპოგრაფიული ელემენტები, როგორიცაა როგორ უნდა გამოჩნდეს ბმული, როდესაც ის არის

ასევე მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ შეამოწმოთ შრიფტის თავსებადობა სხვადასხვა ბრაუზერებთან და ოპერაციულ სისტემებთან ვებ დაფუძნებული პროდუქტის დიზაინის შექმნისას, წინააღმდეგ შემთხვევაში, შრიფტი, რომელიც თქვენ შეიტანთ დიზაინში, შეიძლება არ გამოჩნდეს ერთნაირი ყველა მომხმარებლისთვის.


იკონოგრაფია

ხატები ძალიან სასარგებლო და გამარტივებული გზაა პროდუქტის ხელმისაწვდომობის გასაუმჯობესებლად. ისინი შეიძლება დაწყვილდეს ტიპოგრაფიასთან, რათა დაზუსტდეს, რას აკეთებს ელემენტი ან სად გაგზავნის მომხმარებელს. ხატები ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას უფრო რთულ სისტემებში, რათა დაეხმაროს სხვადასხვა ერთი შეხედვით მსგავსი ფუნქციების ორგანიზებას, როგორიცაა კონტროლი, მონაცემები, ხელსაწყოები, ნავიგაცია და სხვა.


განლაგება და ბადეები

განლაგება და ბადეები არის ჩარჩოები თქვენი ციფრული პროდუქტის ვიზუალური ელემენტების ორგანიზებისთვის. ისინი აუცილებელია თანმიმდევრულობისა და უწყვეტობის უზრუნველსაყოფად, როდესაც მომხმარებელი გადადის ეკრანიდან ეკრანზე. სტანდარტიზებული ბადისა და განლაგების გარეშე, თქვენი პროდუქტის კომპონენტები შეიძლება გამოიყურებოდეს ისე, თითქოს ისინი ხტუნავდნენ, როდესაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს სხვა გვერდზე.


ფერთა პალიტრა

შეთანხმებული ფერების პალიტრა მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ ბრენდის თანმიმდევრულობისთვის, არამედ პროდუქტის გარკვეული ტონისა და შეგრძნებისთვის. ფერი მნიშვნელოვან როლს ასრულებს მომხმარებლის განცდაში აპლიკაციის ან სხვა ინტერფეისის გამოყენებისას, რის გამოც მნიშვნელოვანია, რომ ნებისმიერი ფერის პალიტრა არჩეული იყოს, ის დარჩეს თანმიმდევრული მთელი გამოცდილების განმავლობაში.


კომპონენტები

თქვენ მიერ არჩეული კომპონენტები და მათი ჩვენება მნიშვნელოვან როლს თამაშობს მომხმარებლის გამოცდილებაში. თქვენს პროდუქტში გამოყენებული კომპონენტების სტანდარტიზაცია დაგეხმარებათ იმის გარკვევაში, თუ რომელი კომპონენტები ასრულებენ გარკვეულ ფუნქციებს, რითაც თავიდან აიცილებთ მომხმარებლის დაბნეულობას თქვენს პროდუქტებში. დამატებითი რესურსი, რომელიც უნდა შეიქმნას თქვენს ინტერფეისის სტილის სახელმძღვანელოსთან ერთად არის დიზაინის სისტემა, რომელიც საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ უფრო მარცვლოვანი, თუ როგორ უნდა გამოიყურებოდეს თითოეული კომპონენტი.


არსებობს მრავალი განსხვავებული კომპონენტი, რომელიც აუცილებელია თქვენი პროდუქტის ინტერფეისის შესაქმნელად, მათ შორის შაბლონები, რომლებიც არის კომპონენტები, რომლებიც დაწყვილებულია ერთმანეთთან და ეხმარება გუნდის წევრებს ასწავლონ, თუ როგორ უნდა გამოიყურებოდეს კომპონენტების ნაკრები ერთად მოთავსებისას. მაგალითი არის მოდალი, რომელიც შეიცავს ტექსტურ ველებს, ტიპოგრაფიას და ღილაკებს.


როგორც უკვე აღვნიშნეთ, თქვენს მიერ შექმნილ სხვადასხვა კომპონენტების ორგანიზების საუკეთესო გზაა დიზაინის სისტემის გამოყენება. დიზაინის სისტემა არა მხოლოდ დაზოგავს თქვენს დიზაინერ გუნდს მნიშვნელოვან დროს, არამედ აუმჯობესებს დეველოპერის გადაცემას, რაც კიდევ უფრო გაუადვილებს მათ თქვენი დიზაინის განხორციელებას.