Mood Board
განწყობის დაფა არის ციფრული კოლაჟი ან ელემენტების ჯგუფი, რომელიც ეხმარება განსაზღვროს ვებსაიტის მიმართულება. ის არ უნდა აგვერიოს მაკეტთან, რომელიც არის ვებსაიტის უფრო კონკრეტული ვერსია. განწყობის დაფა შეიძლება ჩაითვალოს მოწინავე სახის კრეატიულ ბრიფინგად, მაგრამ ვებსაიტის ვიზუალური და UI ელემენტების წერილობითი აღწერილობის ნაცვლად, ჩვენ ჩართავთ რეალურ ვიზუალურ და UI ელემენტებს.
განწყობის დაფის აღწერის კარგი გზაა მისი შედარება იმ ინსტრუმენტებთან, რომლებსაც იყენებენ არაციფრული დიზაინერები, როგორიცაა საღებავი და ქსოვილის ნიმუშები ინტერიერის დიზაინერებისთვის.
ნიმუშებს შორის შეგიძლიათ ჩართოთ განწყობის დაფაში: სურათები, შრიფტები, ფერები, გრაფიკა, შაბლონები.
განწყობის დაფები, როგორც წესი, ჩვეულებრივია - არაფერია ჩამოყალიბებული. მათი მიზანია შეაგროვონ იდეები და შთაგონება ოფიციალურ დიზაინზე გადასვლამდე. მაგალითად, როგორი იქნება თქვენი საერთო ტონი : ღია თუ მუქი? პროფესიონალი თუ მხიარული? ეს იდეები შეიძლება მომდინარეობდეს დაწყების ზარებიდან, შეხვედრებიდან, კრეატიული ბრიფინგებიდან და პერსონალური ზარებიდან. სხვა ვებსაიტები შეიძლება იყოს იდეების წყაროც - რა თქმა უნდა, პირდაპირ არ არის კოპირებული, მაგრამ მხოლოდ მაგალითებად და შთაგონებად გამოიყენება კლიენტთან საუბრის დასაწყებად.
განწყობის დაფების უპირატესობები
განწყობის დაფის, ყველაზე დიდი სარგებელი ის არის, რომ ის ეხმარება თავიდან აიცილოს რაიმე გაუგებრობა, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს რაღაცის სიტყვიერად აღწერის მცდელობით. დიდი სიურპრიზების თავიდან აცილება უნდა იყოს მიზანი როგორც თქვენთვის, ასევე თქვენი კლიენტისთვის და განწყობის დაფის შექმნის პროცესი კლიენტისთვის ნათელს ხდის, რომ თქვენ უსმენთ მათ და ვიზუალურად ხსნით მათ იდეებს.
განწყობის დაფების გამოყენების სხვა უპირატესობები მოიცავს შემდეგს:
შენიშვნები შეიძლება დაემატოს განწყობის დაფას ნებისმიერ აპლიკაციაში წინადადებები და კომენტარები ადვილად შეიძლება გაკეთდეს და განიხილოს ნებისმიერი ვებსაიტის დიზაინის დაწყებამდე.
დიზაინის პროცესი შეიძლება გამარტივდეს, შემცირდეს შემდგომში დახარჯული დრო გადასინჯვის მოთხოვნებზე, რადგან გაუგებრობები და სიურპრიზები მინიმუმამდეა დაყვანილი.
განწყობის დაფები არ არის მხოლოდ კლიენტებისთვის: დიზაინერებს შეუძლიათ გამოიყენონ ისინი ცნებების გადასაცემად დანარჩენ კრეატიულ გუნდთან.
თუ კლიენტს არ აქვს სრული სტილის სახელმძღვანელო და შესაძლოა იყენებს მხოლოდ ორ ფერს თავის ბრენდში, განწყობის დაფა კარგი საშუალებაა ფერების გამოსაყენებლად, რომლებიც კარგად განსხვავდება ორიგინალურ პალიტრასთან.
განწყობის დაფის შექმნის გასაღებები
განწყობის დაფები უფრო ეფექტურია, ვიდრე მრავალი მაკეტის ვარიაცია. განწყობის დაფების წარდგენით, დიზაინერს აქვს მეტი კონტროლი შემოთავაზებულ იდეებზე და დიზაინის პროცესის მიმართულებაზე.
როდესაც ვიკვლევთ თუ რა უნდა შეიტანოთ განწყობის დაფაზე, უნდა დავათვალიეროთ დიზაინის უამრავ გალერეა.პრეზენტაციის დროს ჩვენი გუნდი მიიღებს ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რა მოსწონთ კლიენტს.
ყოველთვის ფოკუსირდით დიზაინზე თქვენი განწყობის დაფაზე და არა შინაარსზე.