მომხმარებლის პერსონა
მომხმარებლის პერსონაჟები არიან გამოგონილი, მაგრამ რეალისტური წარმომადგენლები ან ჩვენი ძირითადი მომხმარებლების ჯგუფების არქეტიპები, გარკვეული მიზნებითა და მახასიათებლებით. ჩვენ ვიყენებთ პერსონაჟებს, რომლებიც გვეხმარება გავიგოთ და დავხატოთ ჩვენი მომხმარებლების ძირითადი სეგმენტები, მათი განსხვავებული მიზნებითა და მოტივაციებით. ჩვენ ასევე შეგვიძლია გამოვიყენოთ ისინი, რათა დაგვეხმაროს მათ თანაგრძნობაში, რათა შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც ყველაზე შესაფერისია მომხმარებლისთვის.
UX სტუდიაში, ჩვენ ვქმნით სავარაუდო, თეორიულ პერსონალურ მაკეტებს დაწყებით შეხვედრებზე. ჩვენ შეგვიძლია გამოვიყენოთ უკვე არსებული კვლევის მონაცემები, როგორიცაა კვლევის შედეგები, მყიდველების პერსონალი ან სხვა დაკავშირებული ბაზრის კვლევის დასკვნები, რომ დავიწყოთ, მაგრამ პროდუქტის დიზაინის პროცესის ამ ეტაპზე ჩვენი პერსონალი უნდა იყოს დამოწმებული და დაფუძნებული ნამდვილი მომხმარებელი.
როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონა
უფრო ახლოს დააკვირდით თქვენს მონაცემებს
მომხმარებლის პერსონაჟები არიან გამოგონილი, მაგრამ რეალისტური წარმომადგენლები ან ჩვენი ძირითადი მომხმარებლების ჯგუფების არქეტიპები, გარკვეული მიზნებითა და მახასიათებლებით. ჩვენ ვიყენებთ პერსონაჟებს, რომლებიც გვეხმარება გავიგოთ და დავხატოთ ჩვენი მომხმარებლების ძირითადი სეგმენტები, მათი განსხვავებული მიზნებითა და მოტივაციებით. ჩვენ ასევე შეგვიძლია გამოვიყენოთ ისინი, რათა დაგვეხმაროს მათ თანაგრძნობაში, რათა შევქმნათ პროდუქტი, რომელიც ყველაზე შესაფერისია მომხმარებლისთვის.
UX სტუდიაში, ჩვენ ვქმნით სავარაუდო, თეორიულ პერსონალურ მაკეტებს დაწყებით შეხვედრებზე. ჩვენ შეგვიძლია გამოვიყენოთ უკვე არსებული კვლევის მონაცემები, როგორიცაა კვლევის შედეგები, მყიდველების პერსონალი ან სხვა დაკავშირებული ბაზრის კვლევის დასკვნები, რომ დავიწყოთ, მაგრამ პროდუქტის დიზაინის პროცესის ამ ეტაპზე ჩვენი პერსონალი უნდა იყოს დამოწმებული და დაფუძნებული ნამდვილი მომხმარებელი.